dijous, 8 de novembre del 2012

Beautiful killer, Beautiful eyes

Amb el permís dels meus ulls preferits, que per a tu són i seràn verds i per a mi inmortals blaus.









Avui fas anys, no sé quans, però és el menys m´importa. Celebrar avui que els teus ulls il.luminen mirades i nous projectes amb sabor de "nouvelle vague"; " New York Herald Tribune" cridant al voltant del Sena, 500 colps i més si el que vuic és vore l´oceà.


Mires a qui vols vore,ferides les seues autoestimes quedaven "Alain Delon".

-Perquè m´asfixien, no sóc per a elles -deies-

Clucadeta d´ulls i agarrada de mans en el comiat. Estiu preciós fa ara sis anys.

Piscina nostra, sense la "Bardot" i "Birkin"; 

-et pareixes un poc a ella...

- ja veus... i qui serà eixa tal Birkin... (pensava jo)


I no et cregues... tampoc sabia massa bé qui era "Monsieur Delon"; ara ja conec la magnitud de la ocasió; les mirades d´odi de les riques dones, els somriures dels vells cambrers.


- ¿Cómo se llagma la pegita?- vas dir amb un pèssim castellà amb residus del teu francès.

-Amelie


(somriure irònic)


Em vaig comprar una gavardina per fer-te un bon tribut, "Alain Delon", pensant ser una "beautiful killer" de les teues; sabent que una semana d´un estiu adolescent, ho vaig ser.




Felicitats i per molts anys.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada